close


歌名: Be With You (和妳在一起)
演唱者: Enrique Iglesias
專輯: Enrique(1999.11.23發行)

歌詞:
Monday night I feel so low
星期一夜晚 心情低落
Count the hours they go so slow
計算著時間 過得如此慢
I know the sound of your voice
我知道妳的聲音
Can save my soul
能夠挽救我的靈魂

City lights, streets of gold
城市的燈光 金碧輝煌的街道
Look out my window to the world below
看著窗戶下的世界
Moves so fast and it feels so cold
步調如此快速 感覺如此冷漠
And I'm all alone
而我獨自一人

Don't let me die
別讓我凋零死去
I'm losing my mind
我魂不守舍
Baby just give me a sign
寶貝 給我一個暗號

(Chorus)
And now that you're gone
此刻 妳已離去
I just wanna be with you
我只想和妳在一起
And I can't go on
我無法繼續這樣
I wanna be with you
我想和妳在一起
Wanna be with you
想和妳在一起

I can't sleep and I'm up all night
我無法成眠 整晚清醒
Through these tears I try to smile
雙眼含淚 但我試著微笑
I know the touch of your hand
我知道妳雙手的撫觸
Can save my life
能夠拯救我的生命
Don't let me down
別讓我沮喪
Come to me now
現在 走向我
I got to be with you somehow
無論如何 我要和妳在一起



I got to be with you somehow
無論如何 我要和妳在一起

And now that you're gone
此刻 妳已離去
Who am I without you now
現在 失去妳我也迷失了自己
I can't go on
我無法繼續下去
I just wanna be with you
我只想和妳在一起
arrow
arrow
    全站熱搜

    班小犬 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()